برای پرداخت قبض جریمه رانندگی تا 5 روز صبر کنید-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

برای پرداخت قبض جریمه رانندگی تا 5 روز صبر کنید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: هموطنانی که قبض جریمه رانندگی دریافت می‌کنند، فوری به دنبال پرداخت آن نباشند و تا ۵ روز صبر کنند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 22
کد خبر: ۷۸۴۹۷

به گزارش راهبرد معاصر سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت:۶۰ درصد از همکارانم به صورت الکترونیکی و ۴۰ درصد از آن‌ها به صورت دستی متخلفان را جریمه و اعمال قانون می‌کنند و تا زمانی که دست افزارها کامل شوند، چاره‌ای نیست که تمام همکاران بتوانند به صورت سیستمی اعمال جریمه کنند.

او در ادامه بیان کرد: بخش زیادی از مشکلات تا پایان سال جاری حل خواهند شد و تلاش داریم که در اوایل سال آینده ۱۰۰ درصد همکارانم مجهز به دست افزار سپهر شوند تا این مشکل برطرف شود.

سردار هادیانفر گفت: آن دسته از هموطنانی که قبض جریمه دریافت می‌کنند به دنبال این نباشند که فورا جریمه خود را پرداخت کنند، لذا باید تا ۵ روز صبر کنند و وقتی اولین پیامک را که دریافت کردند با شناسه‌ای که برای آن‎ها ارسال می‌شود، می‌توانند پرداخت خود را انجام دهند.

برنا

ارسال نظر